Werknemers verzamelen zich om het lint te knippen voor het nieuwe kantoor – Dan zet ‘Werknemer’ Flashmob op klassieke Beatles Song in

Wakker worden en aan het werk gaan kan veel moeilijker aanvoelen dan het klinkt. Soms zijn er nachten waarin je niet genoeg hebt geslapen (waarschijnlijk had je niet zoveel naar Netflix moeten kijken) en soms voel je het gewoon niet zonder echte reden in het bijzonder.

Door de voordeuren lopen terwijl je ook probeert een glimlach op je gezicht te krijgen, zodat je collega’s zich niet ongemakkelijk voelen, is een echte taak. Het uitzoeken van een outfit met zo weinig tijd in de ochtend is ook lastig. En natuurlijk de voorbereiding op eventuele vergaderingen die die dag zullen plaatsvinden.

Er is veel te doen en te onthouden en eerlijk gezegd heb je gewoon een extra grote kop koffie nodig voordat je iemand in de ogen kunt kijken.

Voor deze arbeiders, dachten zij dat ze op het punt stonden om een van die dagen te hebben. Ze dachten dat ze weer een gewone, alledaagse dag op kantoor binnen liepen toen het ineens niet meer zo saai was.

Deze werknemers hadden zeker na deze wake up call geen koffie meer nodig.

Op deze dag vierde de Trade Desk de opening van hun gloednieuwe kantoor in Londen. Niemand leek het echter op te merken – Club Mob was in het zicht verborgen. De verrassingsdansers waren daar in de lobby die ochtend.

Zodra ze het lint doorknippen om de nieuwe locatie te herdenken, breekt er een menigte uit tot de verrassing van, nou ja, iedereen.

Verrassing! Het is tijd voor een flash mob. De twee lintknippers starten de hele zaak. Ze draaien op de vloer in de lobby en beginnen de hele tijd met een grote glimlach op hun borst te dansen. Alle anderen beginnen te lachen en juichen ze toe.

De liedjes beginnen nog eens vijf minuten te veranderen naarmate meer en meer leden zich aansluiten. Ze dansen op verschillende genres zoals funk, rock, rap en EDM.

Aan het einde van de routine klappen de medewerkers in extase en gooien de dansers zelfs wat confetti in de lucht. Het is zo schattig.

De video werd geüpload op 5 januari en heeft al snel 112 duizend views opgeleverd. Je ziet immers niet elke dag een flashmob in het kantoor uitbreken op wat een alledaagse maandagochtend had moeten zijn!